ICT-beheer, zonder zorgen

De veiligheid, beschikbaarheid en betrouwbaarheid van uw ICT-infrastructuur is van groot belang voor het succes van uw bedrijf. Onze Beheer en Support diensten bieden u dat professionele toezicht wat U zoekt, U kunt gewoon doen waar U goed in bent!

SLA of strippenkaart?

Wij hanteren een tweetal methodieken voor het beheren van uw IT-infrastructuur. Indien u kiest om op basis van een SLA (Service Level Agreement) door ons beheer te laten uitvoeren, is IT-Concern resultaat verplicht. Dit betekent dat u met ons harde afspraken maakt over de oplostijden van incidenten en problemen die optreden in uw complete ICT infrastructuur zoals e-mail, active directory en andere cruciale diensten voor uw bedrijf.

Indien u kiest voor een beheermethodiek op basis van inspanningsverplichting, dan wordt er meestal een aantal uren door u ingekocht (een zogenaamde strippenkaart) op basis waarvan IT-Concern ondersteuning biedt bij het beheren van uw IT-infrastructuur. In deze contractvorm geen hard afspraken maar uiteraard doen wij er allea aan om deze zo hoog mogelijk te houden.

Uw ICT-beheer onder controle

Skilled SupportDesk

Dagelijks zitten onze specialisten voor u klaar om u bij te staan in geval van nood. Maar zij bewaken ook de continuïteit en beschikbaarheid van uw systemen, verhelpen problemen voor dat u ze merkt en controleren uw backup en veiligheid. Ook dragen zij zorg voor het doorvoeren van wijzigingsverzoeken, dus een aanspreekpunt voor al uw IT-zaken.

24/7 Monitoring en ondersteuning

Uw IT-Infrastructuur moet 24×7 beschikbaar zijn? Dan kan IT-Concern voor u monitoring voor u inrichten zodat we continue op de hoogte zijn van de status van uw IT-infastructuur. Indien nodig kunnen we ook rond de klok ingrijpen op het moment dat continuïteit in gevaar is. Een gerust gevoel om altijd kennis en kunde achter de hand te hebben.

Remote Management

Wij gebruiken zoveel mogelijk geautomatiseerde processen om het beheer en monitoren van uw IT-infrastructuur uit te voeren. Hiervoor gebruiken wij PRTG van Paessler. Deze tools stellen ons in staat om op afstand vinger aan de pols te houden over IT-infrastructuren. Alles vanaf een centraal punt direct zichtbaar, wij verzekeren u de maximale productiviteit voor uw organisatie.

 Proactief beheer door specialisten

Het loont om proactief te zijn. Dus waarom wachten op IT-problemen als u deze in de kiem kunt smoren? Wij geloven in proactief beheer: ingrijpen voordat er daadwerkelijk problemen of storingen optreden.