Algemene Leveringsvoorwaarden

Na de naamswijziging van Nederland ICT naar NLDigital in 2019, introduceert NLDigital in 2020 haar nieuwe Algemene Leveringsvoorwaarden. Deze Algemene Leveringsvoorwaarden bevatten de basis spelregels voor het contact tussen leveranciers en opdrachtgevers bij het leveren van producten & diensten o.a. op het gebied van IT, SaaS-oplossingen, kantoortechnologie en (de ontwikkeling van) programmatuur en websites. De NLDigital Algemene Leveringsvoorwaarden zijn de opvolger van de Nederland ICT voorwaarden gepubliceerd in 2014. De NLDigital Leveringsvoorwaarden zijn door NLDigital gedeponeerd bij de Rechtbank Midden-Nederland, locatie Utrecht.

Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van IT-Concern zijn de NLDigital Algemene Leveringsvoorwaarden van toepassing.

De NLDigital voorwaarden bestaan uit de volgende hoofdstukken:

  • Algemene Bepalingen.
  • Standaard clausules voor verwerkingen.
  • Software-as-a-Service (SaaS).
  • Programmatuur.
  • Ontwikkeling programmatuur en websites.
  • Onderhoud van programmatuur en support.
  • Advisering en consultancy.
  • Detacheringsdiensten.
  • Opleiding en trainingen.
  • Hosting.
  • Koop van apparatuur.
  • Huur van apparatuur.
  • Onderhoud van apparatuur

Met onderstaande link kunt u de voorwaarden downloaden;

Download hier de NLDigital voorwaarden

De NLDigital voorwaarden geven inhoud aan de wederzijdse rechten en plichten van Opdrachtgever en Opdrachtnemer. Onderwerpen als intellectuele eigendom, aansprakelijkheid en beëindiging van het contract worden hierin geregeld.